niedziela, 16 października 2016

Detective #9

Weszłam do mieszkania, rzuciłam gazetę na stół i podeszłam do okna. T.A.R.C.Z.A. nas jeszcze nie namierzyła. Przebrałam się w czarne spodnie, T-shirt Metallica, na to bluzkę w kratkę. Podkręciłam swoje teraz już czarne włosy, z niebieskimi końcówkami. Poprawiłam make-up. Nałożyłam czarny cień do powiek, pomalowałam usta ciemno-czerwonym błyszczykiem, zrobiłam smoke-eye i podkreśliłam rzęsy. Czekałam na moją przyjaciółkę, aby udać się do tej dziewczynki. Opowiadała mi o mężczyźnie, który uratował jej życie, a ona obiecała, że zaopiekuje się jego słowiczkiem. Zostałam agentką T.A.R.C.Z.Y, na bardzo krótko. Gdyby dali mi walczyć z Hive, Johnson nie zostałaby zarażona. Teraz jestem poszukiwana, jak i Daisy. Miałam wybór, podjęłam go. Wolę ratować ludzi z przyjaciółką. Po części znowu chciałam dopiec ojcu.
- Już czas.- powiedziała Skye, wchodząc do pomieszczenia.
Pokiwałam głową, wzięłam swoją kurtkę - ramoneskę i założyłam koturny z ćwiekami.
- Kolejna wzmianka o nas w gazetach.- powiedziałam.
- Quake i Midnight rabują banki.- rzekła i się uśmiechnęła.
Po chwili byłyśmy w parku. Daisy przekazała kobiecie pieniądze. Ja bawiłam się z jej córką. Mój szósty zmysł podpowiadał mi, że zaraz będzie T.A.R.C.Z.A. Założyłam kurtkę i zaczęłam pomagać koleżankę. Doszłyśmy do ślepego zaułka. Moje ręce otoczyła czerwona mgła. Za pomocą mocy podniosłam się i znalazłam na dachu. ( tak jak Wanda w Civil War w walce z Crossbonsem )

To taki mały wstęp do tego co będzie się działo. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Czemu wszystkie twoje bohaterki to Mary Sue?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejna część? Nie ma już nic od miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki że ja tak nie na temat ale proszę moglabys dać mi linka stronki na której można oglądnąć 4 sezon agentów T.A.RR.C.Z.Y. po polsku?!!?!?! Nie mogę znaleźć takiej strony internetowej ale bardzooo chciałabym oglądnąć 4 sezon!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://alltube.tv/agenci-tarczy-marvels-agents-of-shield/the-ghost/odcinek-1-sezon-4/75231
      tam są wszystkie odcinki :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń