poniedziałek, 30 maja 2016

Hej w sobotę będą kolejne części opowiadań :)

6 komentarzy:

  1. A mogła byś napisać opowiadanie o Tonym Starku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogę. ( już nawet zaczęłam pisać ) Jestem z team Iron Man a nie napisałam o nim jeszcze ani jednego opowiadania :)

      Usuń
    2. Aha dzięki a kiedy tak w przybliżeniu mogę się spodziewać nowego opowiadania :)

      Usuń
    3. Właśnie skończyłam Allie Barton, a jutro mam test. Więc jeśli się szybko nauczę to dzisiaj albo jutro, a jak nie to wraz z Niezwykłą i Vindicta czyli w weakend :)

      Usuń
  2. O nie mam czekać do soboty xD no ale cóż xD warto poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie dzisiaj będie nowa część. Nadal będę pisać tamte opowiadania, ale mam taką wyobraźnie, że jak mam pomysł to muszę go napisać. :)

      Usuń