poniedziałek, 27 czerwca 2016

Emma Amare:Geneza #9

Wraz z Hawkeye pojechaliśmy do małej kawiarenki, zajęliśmy miejsce i zamówiliśmy kawę oraz ciastko.
- Co tam u ciebie czarna kotko ?-zapytał.
- Nic takiego tylko ratuję świat i zerwałam z miliarderam zwanym Iron Man.- odpowiedziałam.
- Co on zrobił, że zerwałaś z nim ?- zapytał.
- Wyobraź sobie, że ten burak mnie zdradził.- odpowiedziałam.
- Jaki z niego kretyn, przecież ty jesteś miła, kochana, mądra i pięknna.- rzekł.
- Zwolinij bo będzie mi tak słodko, że nie zjem ciastka.- powiedziałam.
- Czyli z jego powodu stałaś się agentką ?- zapytał.
- Clint daj spokój, przecież wiesz że ...- niedokończyłam.
- Że jak ktoś cię zrani to będziesz chciała być od niego jak najdalej. To dlatego do mnie nie dzwoniłaś ?- zapytał.
- Bolało mnie to, że nie powiedziałeś mi kim jesteś i że twoim zadaniem było stać się moim przyjacielem.- rzekłam.
- Stałem się nim również gdyż cię lubię.- powiedział.
- Oh to słodkie a wiesz, że Natasha chce nas swatać.- rzekłam.
- Po niej to się tego można spodziewać.- powiedział.
- Wiem, wiem.- przytaknęłam.
- A co powiesz jutro na kolację ?- zapytał.
- Z wielką chęcią. Jutro muszę sprawić by Natt została sekretarką Starka.-odpowiedziałam.
- To powodzenia Emmi.- rzekł.
Jeszczę chwilę porozmawialiśmy i się śmialiśmy jak dobrzy przyjaciel, jednak wszystko co dobre musiało się skończyć.
- Brakowało mi cię.- rzekłam.
- Mi ciebie też.- powiedziałam.
Po chwili do kawiarenki wszedł Tony z Pepper, śmiali się i uśmiechali.
- Barton pomożesz mi w mojej misij ?- zapytałam.
- Oczywiście moja droga.- odpowiedział.
Zawołałam głośno Starka, on się odwrócił i podszedł do mnie wraz ze swoją nową dziewczyną.
- Oh jaka z was słodka para.- rzekłam.
- Taa...- powiedział Tony.
- Gdzie moje maniery Stark to jest Clint mój chłopak.- rzekłam a potem pocałowałam łucznika.
- Szybko sobie, kogoś znalazłaś.- rzekł Iron Man.
- Kto by nie chciał takiej ślicznotki jak ja.- powiedziałam i wyszłam wraz z Hawkeye.
Mężczyzna odprowadził mnie do domu a przed wejściem do mieszkania pocałował mnie w policzek i się pożegnał. ,, Jaki on kochany ''- pomyślałam i położyłam się spać.

12 komentarzy:

  1. Czekam na dzisiejszą 10 część��❤

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dzisiaj 10 część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, czekam i doczekać się nie mogę (Taki ze mnie niecierpliwiec ;P). Będzie dziś ta dziesiątka? Czy może jednak jutro??

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżby Zapomniała o nas??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniała hasła do bloga na samequizy napisała XDD

      Usuń
    2. A mogę prosić o link albo nazwe do jej konta na samequiz;)

      Usuń
    3. http://samequizy.pl/author/clarystark123/

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń