środa, 21 września 2016

AGENTS OF S.H.I.E.L.D. SEASON 4 EPISODE 1 REVIEW #1

Hej, jak wiecie wczoraj w Ameryce odbyła się premiera pierwszego odcinka naszych kochanych Agentów! Muszę powiedzieć, że jeśli mam czekać na kolejny aż tydzień to nie wytrzymam! Jestem tak ciekawa, że nie wiem. Dobra teraz przejdźmy do ważniejszych rzeczy. Pierwszy odcinek daje nam już kilka odpowiedzi ale jednocześnie stawia nowe. W tej części wszystko może być nie spodziewane. Jeśli ktoś oglądał Zabójczą broń, która jest bardzo stara, jednak sceny walki są bardzo dobrze nakręcone to tu mamy bardzo podobnie, co mi się spodobało. W pierwszym odcinku jest więcej walki niż przez cały sezon 1. Epicko wyszła im zmiana Robbiego w Ghost Ridera, cudeńko! Nie myślałam, że im to tak dobrze wyjdzie, ze względu na koszta. Mam mały niedosyt co do pojazdu, ale może jak będzie się częściej pojawiła to będzie lepiej, bo teraz gdyby nie bazuka nie paliłby się. Początkowo myślałam, że Luna będzie jakiś miłym chłopcem za dnia, a tu bardzo przyjemna niespodzianka! Daisy znana teraz jako Quake nie może używać swoich mocy zbyt często, bo się rozkruszy. Była agentka ma w T.A.R.C.Z.Y wtyczkę! Melinda nie może się pogodzić, że Jemma ma wyższy stopień niż ona. Nowy dyrektor nadal pozostaje tajemnicą. Doktorek Radecliffe wraz z Fitzem będą konstuować coś w rodzaji Ultrona, ale innego w tajemnicy i wbrew zasadą. Twórcy zapewnili, że zobaczymy w tym sezonie romans. Po tym odcinku stawiam na Coulsona i May, Jo-Jo i Macka oraz Daisy i Robbi'ego. Jeden z reżyserów zdradził, że serial ma być również powiązany z Doktorem Strange. Nie dziwie sie, bo scena z duchem i opętaniem to mi przypomina horror i magię. To tyle jak na razie, nie chcę wam zdradzić wszystkiego. Mam nadzieję, że spodobała się wam recenzja. Życzę miłego oglądania.

:::::::: Link do obejrzenia z polskimi napisami :::::::::
http://filiser.pl/serial/agenci-tarczy/s04e01/the-ghost

:::::::: Pytanka ::::::::
Chcecie nadal coś takiego jak rewiev? Co wstawić moi drodzy?

P.S
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Tak :D Fajnie ci to wychodzi :) miło się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że tak 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw to na co masz ochotę wstawić, czytam wszystko co wstawiasz 😉

      Usuń