czwartek, 18 sierpnia 2016

Drodzy czytelnicy.

Drodzy Czytelnicy.
Mam do was pytanie i proszę was abyście odpowiedzieli, gdyż jest to ogromnie ważne. Jak zauważyliście jestem fanką Marvela i Gry o Tron. Blog nazywa się Women of Marvel i zastanawiam się czy nie zrobić drugiego bloga poświęconego tylko GoT i tam przeniosłabym Warrior, a na obecnym był by tylko Marvel-Emma Amre, Detective i Lost Princess of Walhallia. Może mam zmienić tylko nazwe? ( jak tak to macie jakieś pomysły ?), albo pisać wszystko normalnie jak było. Jest to dla mnie trudna decyzja i dlatego pytam się was. Dziękuje za chociaż przeczytanie tego. Dzisiaj około 18 powinna być Warrior i przeniesione z SameQuizy Game of Thrones, kilka części. Pozdrawiam
Alyson / Clary / Wiki.

1 komentarz:

  1. Według mnie to troche za dużo roboty jak wszystko na jednym blogu będzie to chyba będzie lepiej XD

    OdpowiedzUsuń