poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Info.

*Autorka*
Hej moi drodzy czytelnicy, cieszę się z 8300 wyświetleń, 123 komentarzy i za 12 obserwatorów. Cieszę się, że podobają się wam moje opowiadania. Wiem, że robię błędy ortograficzne i przyznaję się do tego, jednak staram się robić ich coraz mniej. Każdy uczy się na błędach :). Dzięki kom na wattpadzie i samequizy dowiedziałam się co powinnam zmienić, dlatego tutaj opowiadania są takie no lepsze. Dziękuję wam za komentarze i że nadal czytacie moje historie. Z początku miał być to tylko blog o Marvelu, ale jak widzicie jest również Gra o Tron i niedługo Pretty Little Liars. Zaczynałam z Vindictą i (Nie)zwykłą, które narazie wstrzymuje, chyba że je chcecie. Mam wrażenie, że wolicie Detective, Warrior i Emme, dlatego to na nich się skupię. Proszę o komentarze bo to daje chęć działania i motywuje. Jeśli macie jakieś uwagi to je piszcie. Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Hej kochana ja KOCHAM twoje wszystkie opowiadania nie mogłabym wybrać jedej czy dwóch po prostu kocham wszystko co piszesz pozdrawiam,😘💖

    OdpowiedzUsuń