czwartek, 18 sierpnia 2016

Game of Thrones #0

  Nazywam się Aria Wareste i pochodzę z rodu Waresterów. Mój ojciec Victor jest Królem terenów, które nie zaliczają się do Siedmiu Królestw, jednak utrzymujemy dobry kontakt z królem Robertem. Nasz kraj jest bogaty i w razie wojny pokonałby całe Siedem Królestw i nie tylko. Wojownicy tego kraju są dzielni, oddani władcy, honorowi oraz dobrze wytrenowani. Ród Waresterów panuje nad magią ognia i lodu, dlatego Lannisterowi uważają nas za niebezpiecznych. Moja matka, Diwona, została zabita podczas wojny z Targarynami, chociaż była królową, nie bała się walczyć. To po niej odziedziczyłam chęć pokazania, że kobieta też umie walczyć. Jestem najlepszym strategiem oraz najlepiej w królestwie władam mieczem, sztyletem i łukiem oraz jeżdżę konno, gorzej mi idzie posługiwanie się mocą. Po ojcu odziedziczyłam wiedzę, jestem najmądrzejszą kobietą w moim państwie. Mam również młodszego brata Konora, który nie ma pojęcia o walce. Jestem średniego wzrostu, chuda, lekko opalona, mam długie, lekko falowane, kasztanowe włosy oraz brązowo-zielone oczy. Za dwa dni będę mieć 16 lat i zaczynam przygotowania do zostania Królem. Kobiety w rodzie Wareste również rządzą krajem, nie tylko mężczyźni. Cieszę się z tego powodu, gdyż sama mogę wybrać sobie męża. 
 W Siedmiu Królestwach, moim zdaniem, najbardziej nikczemnym rodem jest ród Lannisterów. Cersei Lannister jest Królową, a jej mężem jest Robert Baratheon - Król. Cersei jest mściwą, bezduszną kobietą, a Robert szasta pieniędzmi na prawo i na lewo. Jamie Lannister służył w Gwardii Królewskiej, a jego zadaniem była obrona króla, ale on go zabił, a potem usiadł na jego tronie udając króla. Najbardziej z dzieci Lannisterów nie lubię Joffreya, który jest małym, rozpieszczonym bachorem. Jeśli miałabym wymienić jedną osobę z rodu, którą lubię, byłby nią Tyrion. On co roku przyjeżdża do Mysriell (Twojego państwa), aby złożyć hołd zmarłej matce, która była jego przyjaciółką. Jest on karłem, bardzo mądrym i posiadającym bujną wyobraźnię. To on przekazuje mi informacje o tym co się dzieje i działo w Siedmiu Królestwach. Jednym z głównych przyczyn, dlaczego nie lubię tego rodu jest to, że według mnie to Jamie zabił moją matkę, po zajęciu przez jego podstępną rodzinkę zamków obronnych, tylko dlatego, że odrzuciła jego zaloty. Lannisterowie nie lubią się ze Starkami.
 Kolejnym rodem znanym w Siedmiu Królestwach jest ród Starków. Gdybym miała komuś zawierzyć swoje życie, to właśnie lordowi Eddardowi albo innej osobie z tego rodu. Ned Stark jest honorowy, lojalny i uprzejmy, jego żoną jest Catelyn z rodu Tullych. Cat jest bardzo ostra i ma temperament. Mają oni pięcioro dzieci: Robb ma 16 lat, Sansa 12 lat, Arya 10 lat, Bran 8 lat, a Rickon 4 lata. Ned Stark ma również bękarta - Jona Snowa, który podobnie jak Robb ma 16 lat. Z tego co opowiadał Lannister, zaprzyjaźniłabym się z Aryą i Snowem. Herbem Starków jest wilkor. Ja sama mam białego wilkora, którego nazwałam na cześć matki. Ned ma brata Benjana, który dowodzi zwiadowcami w Nocnej Straży. To właśnie ona najbardziej mnie interesuje, co jest za murem i jak można przetrwać tyle lat na takim mrozie. Starkowie nie lubią się z Lannisterami.


Przeniesione z SameQuizy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz